top of page

פעילות העמותה במשבר הקורונה


כ-150 מתנדבים פועלים בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות וחלוקת מזון בערים נוף הגליל, מגדל העמק, ראשל”צ ואילת. כ-40 מתנדבים בהדרכת ילדי צוותי רפואה בבתי החולים שמיר, מאיר שיבא. 5 ימים בשבוע מתקיימת פעילות מקוונת לילדים ונוער בנוף הגליל, ראשון לציון ומגדל העמק. רצינו לשתף אתכם בפעילות מנקודות מבט אישיות של המתנדבים.

איתי לם, רכז בית שוקו – נוף הגליל, מספר: תקופת משבר הקורונה קשה לילדים של בית שוקו. חוסר יציבות וחוסר בטחון שמלווים אותם כל חייהם, מתגברים בימים אלו. אז מה עושים? מוצאים את הדרך להיות שם בשבילם. כל יום אנחנו מדריכים פעילות מקוונת. פעם בשבוע אנחנו מתקשרים לכל חניך וחניכה לשיחה אישית. לקראת חג הפסח יצאנו עם מיגון מתאים לחלוקת שי לחג למשפחות הילדים ונתנו מהלב לכל ילד וילד כדי להזכיר לו שהוא אהוב. כשהגענו לביתה של יוליה (שם בדוי) ציפתה לנו הפתעה. יוליה יצאה אלינו ונתנה לנו ציור שהיא הכינה לצוות עם דמעות בעיניים. עשתה לנו את החג.

 

ד”ר חליל בקלי, ממובילי קהילת הבוסתן לחיים משותפים בנוף הגליל:

בימים אלו מתקיים שיתוף פעולה של כל האזרחים ערבים ויהודים, יחד עם עיריית נוף הגליל, משרד הרווחה, הרשימה המשותפת בעיר וקהילת הבוסתן לחלוקת מנות חמות ליותר מאלף קשישים בעיר מדי יום. אנו דואגים לבעלי מוגבלויות, אמהות חד-הוריות, ומשפחות נזקקות לחלוקת חבילות אוכל ומזון בסיסי.

מעז יצא מתוק.

צריכים לשנס מותניים ולשלב כוחות יחדיו במאבק הקורונה.

מאחל לכולנו להידבק בשותפות הגורל ובצדק החברתי והשיוויון, מול האוייב המשותף -קורונה ומול הגזענות.

bottom of page